Automata váltó olajcsere

professzionális géppel

Automata váltók olajcseréje professzionális géppel

Autószerviz- és autójavítói munkáink között egyre gyakoribb az igény az automata váltók olajcseréje iránt. Az automata váltó olajcserét a legkorszerűbb Mahle/BrainBee AGC-8180 állomással végezzük . Az automata váltók, így a királykategória, a hidrodinamikus bolygóműves automatikus nyomatékváltók, a DSG típusok, a robotizáltak egyre gyakoribbak, javításuk sok százezer, vagy akár nem milliós tétel is lehet. Ha az élettartamuk gondos(!) hajtóműolajcserén múlik, márpedig azon is múlik, akkor ezen nem szabad  spórolni.

 

Szervizünkben a legmodernebb automata váltó olajcserélő,

alkalmazzuk, mely az automata váltó olaját teljesen automatikusan cseréli le.

A karbantartási folyamatot egy intelligens szoftver vezérli és felügyeli. Az állomás úgy lett tervezve, hogy lecserélje a váltóban található összes olajat és kitisztítsa az ehhez tartozó rendszert az összes autó típuson. Műszerünkhöz márka és modell specifikusan rendelkezésünkre állnak az adapterkészletek, konfigurációk és tudásanyagok, így az autógyártók és különféle váltó rendszerek teljes egészén elvégezhető a karbantartás.

A berendezéssel elvégzett olajcsere nem összetévesztendő a legtöbb autószervizben történő váltóolaj cserével. Műszerünk az olaj 100 százalékát képes lecserélni és a váltó rendszerét átmosni, míg a hagyományosan elvégzett olajcserekor a váltó szerkezeti felépítésének köszönhetően a kenőanyag alig több mint felét cserélik le, így az a módszer csak részleges olajcserét eredményez, nem beszélve arról, hogy az egyéb lerakódások és szennyeződések sem oldódnak fel váltórendszer faláról.

Olajcsere intervallumok

Az automatikus nyomatékváltók  gyártói előírású olajcsere-intervallumát az elmúlt időkben áttekintve, több korszakot is azonosíthatunk. Valamikor előírták az időszakos olajcseréket és a konstrukciót is ennek megfelelően alakították ki. Aztán eljött az az idő, amikor „élettartamra” tervezték az automatákat, ATF-cserét nem írtak elő. Majd meggondolták magukat a gyártók, és mégis ajánlottak olaj- és szűrőcserét még azokra a modellekre is, melyeknél a megjelenésükkor élettartamolajról beszéltek. Van váltó forgalomban, amelyik nem rendelkezik leeresztő és betöltő nyílással, eredetileg nem is volt előírva csereperiódus, most azonban szükséges az olajcsere.

Kiemelt szerviz

 

 

 

  • Számítógépes diagnosztika
  • automata váltó olajcsere 
  • klíma javítás és töltés
  • futómű beállitás
  • Műszaki vizsga

Teljes körű autószervíz

 Szakértelemmel és garanciával